subota, 29. prosinca 2018.

ROĐENDANSKI DAR

Prijateljstvo - zahtjevi, prohtjevi i obveze.
Kreativnost - tuga, neaktivnost, hladnoća.
Veze - obveze, sila, razdražljivost, smetnja, nedostatak slobode.
Ljubav - mitska istina satkana u sitnicama.

Otkucavaju tako sati.
Čitam redak svoga prijatelja.
Osjećam da razmišlja negdje u nešto.
Život kao slaganje ili priprema za tapak u "Sveti gral"?

Prolazi mi kroz glavu,
pitanje kolege s posla.
Smijem se sama sobom,
a unutra neka tuga.
Ona koju drugi ne vide.
Predobra je moja gluma.
Dani ovosvjetskog godišnjeg odmora,
prolaze u traženju samoće,
one tišine meditacije koja donosi istinu.
Isto kao što promatranje donosi rezultate.
Nepoduzimanje isto tako.
Smjenjuju se lica poznatih i tek upoznatih.
Sve su to samo siluete,
ovog života koji je suviše apsurdan da bih ga nazvala realnim.

I dok tako plutam u nekom osjećaju tuge i zadovoljstva,
sve više osjećam 
okus ISTINE.
Ne brine me brzina.
Ona za sobom nosi bore života
i 20 mačaka koji čekaju toplu ruku i topao dom.
Dok stara baka plete vuneni snježni đemper,
negdje daleko u prošlosti moje vizije budućnosti,
osjećam njenu mudrost i mir,
koju sam poželjela,
davno, davno,
kao 
ROĐENDANSKI DAR.

Marguitte Desteresido
29.12.2018.   19:56 P.M.








Nema komentara:

Objavi komentar